29 kwietnia 2015

Alterra, hydro krem pod oczy, winogrona BIO i biała herbata BIO

Witajcie 



Od  jakiegoś czasu szukałam dobrego kremu, który nie będzie kosztował fortuny a zdziała cuda. Jeśli chcecie zobaczyć czy takiego znalazłam do klikajcie

źródło: google

Na wstępie muszę dodać, że moja skóra pod oczami nie jest zbyt wymagająca, dlatego też nie potrzebuje super liftingującego kremu. Stawiam na odżywianie, nawilżenie i uczucie 'rozbudzenia' tzw. świeżości. Skusiłam się na produkt bio - Alterra, hydro krem pod oczy, winogrona BIO i biała herbata BIO . Przedstawię Wam co to za produkt:



OPIS PRODUCENTA: 

Alterra Hydro Krem pod oczy WINOGRONA BIO & BIAŁA HERBATA BIO 15 ml. Do skóry suchej. Zawiera Pentavitin® i kwas hialuronowy. Kosmetyki naturalne ALTERRA z olejem oliwkowym BIO. Certyfikowany kosmetyk naturalny z kompleksem składników nawilżających. Wszystkie produkty marki Alterra opracowane są w oparciu o zasadę odpowiedzialnego obchodzenia się z naturą. Stosowanie produktów marki Alterra to decyzja na korzyść naturalnej formy pielęgnacji. Produkt marki Alterra spełnia surowe kryteria wyznaczone przez organizację NaTrue: Posiada certyfikat kosmetyku naturalnego; Zawiera kompozycje zapachowe i ekstrakty z surowców naturalnych; Nie zawiera syntetycznych barwników ani substancji konserwujących; Nie zawiera również silikonów, parafiny i innych produktów na bazie olejów mineralnych; Jego tolerancja przez skórę została potwierdzona dermatologicznie. Każdy rodzaj skóry wymaga indywidualnej pielęgnacji. Krem pod oczy Alterra opracowany został specjalnie dla potrzeb suchej skóry wokół oczu, na której powstają pierwsze zmarszczki. Hydrokompleks zawierający kwas hialuronowy i Pentavitin® szybko się wchłania i w połączeniu z ekstraktem z białej herbaty BIO przeciwdziała powstawaniu oznak starzenia się skóry. Cenny olej oliwkowy BIO i ekstrakt z pestek winogron BIO mają zdolność wygładzania skóry i pielęgnują ją tak, aby była piękna i gładka. Opakowanie wyprodukowane zgodnie z zasadami FSC. Produkt odpowiedni dla wegan.
SKŁAD:
Aqua, Alcohol*, Glycerin, Olea Europaea Fruit Oil*, Helianthus Annuus Hybrid Oil*, Sodium Lactate, Glycine Soja Oil*, Cetearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Glyceryl Stearate Citrate, Tricaprylin, Vitis Vinifera Seed Oil, Camellia Sinensis Leaf Extract*, Vitis Vinifera Fruit Extract*, Xanthan Gum, Saccharide Isomerate, Potassium Cetyl Phosphate, Hydrogenated Palm Glycerides, Sodium Hyaluronate, Tocopherol, Hydrogenated Lecithin, Butyrospermum Parkii Butter, Brassica Campestris Sterols, Helianthus Annuus Seed Oil, Ascorbyl Palmitate, Parfum**, Limonene*, Citral**, Linalool**, Geraniol**, Citronellol**, Eugenol**. *z rolnictwa ekologicznego (dotyczy ingredients). **składniki naturalnych olejków eterycznych (dotyczy ingredients).

Cena: 8,99 zł


Krem zapakowany jest w zgrabnej - standardowej tubce. Wyciskamy produktu tyle ile Nam potrzeba. 


Konsystencja jest wodnista. Nakładając produkt pod oczy uzyskujemy efekt chłodnego orzeźwienia. 
Szybko się wchłania i pozostawia skórę gładką i nawilżoną. Nie dość, że skład jest przyzwoity to 
działa w taki sposób jakbym chciała. Dla mnie jest to idealny kosmetyk. Nie potrzebuje wydawać 
ponad 100 zł na produkt markowy, bo mam swój ideał za grosze. Wiem, że ta seria winogronem jest
 również do twarzy(na dzień i na noc) więc chętnie się skuszę przy następnej wizycie w 

Rossmannie. Zauważyłam, że bardzo delikatnie liftinguje. Z pewnością skuszę się do

zakupienia kolejnej tubki, gdy ta się skończy. Chyba, że wpadnie mi coś w rękę jeszcze

lepszego. 

POLECAM! 


A jak masować okolice oczu?



 Jakie są Wasze ulubione kremy pod oczy?

PS. Niestety nie będzie mnie na blogu do wtorku. Jedziemy z małą na chrzciny do Polski. :) Udanej 
majówki, Całujęęę! Ola.

10 komentarzy:

  1. Ja jeszcze nie znalazłam swojego ulubionego kremu pod oczy.
    Właściwie dla mnie nie jest to kosmetyk, bez którego nie mogłabym sie obejść, używam go raczej sporadycznie, chociaż pewnie powinnam być z tym bardziej systematyczna. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakieś czas temu pisałam o sympatycznym specyfiku do pielęgnacji oczu, zapraszam :)
    ROZDANIE NA MOIM BLOGU- nie przegap okazji :)))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Obawiam się, że mógłby być dla mnie zbyt lekki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. na pewno wyląduje u mnie jak skończy mi się z POSE :)
    martynatestuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm. Mam wielki sentyment do Alterry, ale kremów pod oczy nigdy nie miałam z tej firmy. Chłodne orzeźwienie kremu przydałoby się na rano :) Pozdrawiam :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyjemny skład i fajna cena:-) moim ulubionym kremem jest yves rocher riche creme, świetnie nawilża i pielęgnuje okolice pod oczami:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada się ciekawie,myślę,że wypróbuję go;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja szukam swojego ulubionego kremu, niestety na noc potrzebuję czegoś mocniejszego :D

    kolorowaradosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. właśnie szukam jakiegoś kremu pod oczy i chyba się na niego skuszę .
    fajny blog więc obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Light Beige , Blogger