8 maja 2015

Idealny zamiennik Hugo Bossa Orange?

Witajcie


Miałam napisać dzisiaj kompletnie o czymś innym, ale zapach który znalazłam o 6 razy tańszy jest obłędny i nie mogłam się powstrzymać przed napisaniem postu.



Widziałam dużo postów na temat tych perfum, ale moje zaskoczenie jest tak ogromne, że musiałam dodać swoje 3 grosze.

Jakiś czas temu mój brat wrócił z zagranicy i przywiózł mi perfumy Hugo Bossa Orange. Oh, jakże były one idealnie skomponowane , od razu skradły moje serce. Namiętnie się nimi psikałam. Smutna mi było kiedy się skończyły, ale postanowiłam za jakiś czas do nich wrócić, ale również w międzyczasie popróbować jaakieś inne zapachy. Aż tu pewnego pięknego dnia, moja ciocia przechodząc obok mnie rozsiała ten zapach. Pomyślałam o kurdę.. mój perfum. Więc zagaduje, pochlebiając jak pięknie pachnie i pytam się, gdzie kupiła i za jaką cenę, a tu ku mojemu zdziwieniu pojawiają się hasła: ,,Ola - W lidlu, 5e'' Szok!, ale jak to 5e, skoro buteleczke dużą kupuje się w cenie 39 e, mała 29e. Coś mi tu nie gra. Po czym przychodzi z buteleczką, kompletnie inną niż HB i psika mnie. ''wow, ciocia przecież to pachnie identycznie!''I tak o to tym sposobem zakochałam się w tym perfumie, a raczej jego duplikacie, (który jest identyczny) po raz kolejny. Serdecznie Wam polecam, jeśli lubicie takie perfumy. Tym bardziej, że kosztują niedużo, to też nie żal ich jest psiknąć na siebie co jakiś czas. Poza tym myślałam, że trzymają się chwilę, a jednak pozostawiają piękny zapach na ubraniu przez kilka dni, a na ciele do 3h.

18 komentarzy:

  1. Aż mam ochotę powąchać! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdecznie polecam, leć do Lidla i sobie niuchnij :)

      Usuń
  2. ciekawe czy u mnie w Lidlu jest :) musze zajrzeć

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym je powąchała na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tych perfum, ale z ciekawości aż sobie wąchne je w Lidlu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam ich, ale za tą różnice w cenie to faktycznie warto! Jak będę w Lidlu to koniecznie sprawdzę :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie znam oryginału tego zapachu, więc i zamiennik niewiele mi powie. Ale powącham oryginał przy najbliższej okazji, może mi się spodoba i będę już wiedziała gdzie się udać po tańszą wersję :D :D Pozdrawiam :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam go!!! i faktycznie zapach jest identyczny a różnica w cenie kosmiczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no to musze koniecznie wypróbowac:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem sceptycznie nastawiona do zamienników ;) Perfumy wolę mieć oryginalne ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że mój oryginalny hugo boss w cale tak długo nie trzymał, a tym przynajmniej mi nie jest szkoda, zeby piskac sie co godzine:)

      Usuń
  10. Lubię Boss Orange, więc chętnie obwącham i zamiennik :-))

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie sprawdzę zamiennik :D Podziękuj cioci :P

    OdpowiedzUsuń
  12. nice post :) keep in touch :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. tak opisałaś ten zapach że aż chciałabym powąchać :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Light Beige , Blogger