6 maja 2015

WIOSENNY HAUL ZAKUPOWY !

Witajcie kochani !



Nasz wypad w Polsce niestety szybko się skończył i musieliśmy wracać wcześniej niż chcieliśmy, kupiłam troszkę rzeczy, jeśli macie ochotę zobaczyć co nowego pojawiło się u mnie w kosmetyczce to Zapraszam!!


Jako, że ostatnimi czasy zebrało mi się trochę kosmetyków, chciałam Wam pokazać co takiego zakupiłam sobie w ostatnich dniach. 


Proszę Wybaczcie mi jakość zdjęć, ale nie mam aktualnie aparatu, a chciałam dla Was cyknąć fotkę. 
Zaczynamy: (od lewej) 

Make Up Revolution - Beyond Flawless oraz Flawless Matt. Ciekawa jestem tych dwóch paletek. Od dawna chodziły za mną. 


BALEA - Sól do kąpieli z wanilią i mlekiem migdałowym

BALEA - Sól morska o delikatnym zapachu kwiatów


MARION - dwie maseczki do włosów DETOX HairLine - nawilżająca i odbudowująca. Wiąże z tymi produktami nadzieję. 


ESSENCE - aplikator do zdobienia paznokci



ESSENCE - paletka nr 05 all about chocolates. Paletka 6 kolorów. (5 połyskujących oraz 1 mat)

ESSENCE - róż do policzków nr 10 heat wave




CATRICE - Liquid metal cień do powiek nr. 010 Look Me In The Ice - zapowiada się fenomenalnie. Mam zamiar używać go do rozświetlania wewnętrznej części oka, oraz może się świetnie spisze jako rozświetlacz. 


 CATRICE -Camouflage cream nr 010 Ivory (tego przedstawiać nie muszę)


CATRICE - temperówka


ESSENCE- kredka do oczu nr 01 Black

eBERLIN - kokówka


SUN OZON - samoopalacz w spray'u. Boooooski!! pojaw się recenzja

ISANA - olejek do włosów 

MAYBELLINE - Lash sensational - używam, mój tusz nr 1


ALVERDE - olejek do twarzy z dziką różą

EBELIN - gąbeczka, słyszałam dużo pozytywnych opinii, zobaczymy czy się sprawdzi

BALEA - mgiełka do ciała z limitowanej serii Pomarańcza i Mango


MAYBELLINE - korektor Anti Age 01 Light. Używam od jakiegoś czasu, będzie recenzja na temat tego produktu. 


CATRICE - podkład All Matt plus - nr 020 Nude Beige (mam nadzieję, że nie będzie zbyt ciemny)


BOURJOIS - podkład healthy mix - nr N52 Vanille


BALEA - balsam do ciała Malina i Trawa Cytrynowa


BALEA - sól z morza martwego (peeling)

REVLON VITAL RADIANCE - pomadka nr 022 classic coral 


I to by było na tyle, spodziewajcie się w najbliższym czasie recenzji tych kosmetyków, nie ukryje,że nie mogę doczekać się już testowania. :) 

W następnym poście, 'JAK PRZYGOTOWAĆ WYPRAWKĘ DO SZPITALA'

15 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba haul :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo tego. Paletki MUR wyglądają genialnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam podkład Healthy Mix <3 mój numer jeden!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak tu kolorowo- takie haule to ja lubię. Jest na co popatrzeć. Nawet swojego ukochanego Healthy Mixa z Bourjois widzę- będziesz zadowolona :) Pozdrawiam cieplutko :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam taką nadzieję, że przypadnie mi też do gustu :)

      Usuń
  5. dziękuję za wizyte i zapraszam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Konkretne zakupy :D Koniecznie napisz o nich recenzje, bo jestem ciekawa kilku pozycji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. recenzje za jakiś czas będą oczywiście, a jakich produktów jesteś najbardziej ciekawa?

      Usuń
  7. tego tuszu jestem ciekawa od maybelline:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten tusz już użyłam kilka razy i zrobił na mnie ogromne wrażenie. Mój aktualny numer 1!

      Usuń
  8. Marzą mi się kosmetyki z Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nooooo kupiłaś trochę tego:) Ja uwielbiam ten samoopalacz...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Light Beige , Blogger