26 kwietnia 2015

Jak wybrać idealną maskarę dla swoich rzęs

Witajcie 


Ostatnio zastanawiałam się nad tym czym się kierować przy zakupie tuszu do rzęs, i jak dobrać odpowiedni do swoich rzęs oraz jak uzyskać efekt taki na którym Nam zależy. Jeśli jesteście ciekawi, ZAPRASZAM.

źródło: google.


Każda z nas przed zakupem zastanawia się nad tym na jaki tusz tym razem przeznaczyć pieniądze, albo zostajemy przy tym samym bojąc się, że kupimy taki, który kompletnie nie będzie nam pasował i przez to nie uzyskamy wymarzonego efektu i będzie zalegał nam w szafce.

Oczywiście musimy wiedzieć i mieć świadomość tego, że mając krótkie rzęsy nie sprawimy, że nagle staną się długie niczym wachlarze.

Firmy przedstawiają nam masę tuszy do wyboru i na który powinnam się zdecydować ? 

Wydaje mi się, że najważniejsze przy wyborze tuszu jest szczoteczka, ale i również zawartość w środku, i to czy jest gęsty, czy raczej wodnisty, mocno czarny czy lżej. 

źródło: google


Jeśli chcemy sprawić, aby nasze rzęsy były pięknie rozczesane i każdy włosek był maźnięty tuszem, to wybierajmy szczoteczki ze zwężanym przodem, dzięki czemu będzie łatwiej Nam dojść do każdej rzęsy. Wybierajmy te szczoteczki, które mają bliski rozstaw włosków, po co nam efekt posklejanych rzęs. 

Wybierajmy te tusze, które są mocno czarne, gęste i bez grudek. Jeśli są gęstsze to trudniej się je nakłada i wymagają 'sprawnych rąk'. Te rzadsze są mało widoczne na rzęsach, chyba, że lubicie nakładać kilka warstw. - Mi po prostu czasami brakuje czasu i muszę jak najszybciej wykonać makijaż i wyjść z domu. I jeśli mamy gęsty tusz, wystarczy jedna warstwa i możemy lecieć. 

Efekt pogrubionych rzęs:
Najlepiej wybrać taką szczoteczkę, która ma gęste grube włosie. 
Efekt długich rzęs:
Te tusze zazwyczaj mają w maskarze mikro włoski (włókna), których zadaniem jest przykleić się do naszych rzęs i sprawić efekt przedłużenia. 
Efekt podkręconych rzęs: 
Tutaj najlepiej wybrać te z wywiniętą szczoteczką, dzięki czemu łatwiej będzie dostać się do każdej rzęsy. W składzie tuszu znajdują się twarde woski, które wystygają po nałożeniu i sprawiają, że rzęsy są wywinięte i pozostają w takiej pozycji. 



Te które posiadają opadające kąciki, powinny zaprzestać malowania dolnych rzęs, gdyż sprawiamy jeszcze większe opadanie kącików i prawdopodobnie może to zniekształcić oko. 

Jak sprawić by nasze rzęsy były jeszcze bardziej podkreślone? 

Przed nałożeniem maskary wystarczy pokryć je pudrem transparentnym. I oczywiście pomalowanie rzęs dwoma czy trzema warstwami tuszy. Przeważnie dwie zazwyczaj są wystarczające. 

Tusz powinnyśmy wymieniać co ok. 3-4 miesiące, gdyż takie codzienne otwieranie sprawia, że do środka dostaje się powietrze i zaczyna tusz zastygać. 


źródło: google


JAK POLEPSZYĆ WYGLĄD RZĘS:

-Na wzmocnienie rzęs
witamina E, ceramidy, proteiny kaszmirowe, 

-na odżywienie:

keratyna, woski roślinne, pszczele,

-nawilżenie i zachowanie sprężystości: 

prowitamina B5 (panthenol), chitosan, woski roślinne, pszczele,

-pogrubienie

związki glinu, cząsteczki jedwabiu, kaszmiru, moheru 

-nadanie połysku: 

silikon 

- trwałość i przyczepność tuszu: 
cząsteczki lateksu.

27 komentarzy:

  1. Obiło mi się o uszy, że 30ego kwietnia w Rossmannie ma być 50% zniżki na tusze do rzęs.
    Ja lubię tusze do rzęs o tradycyjnych szczoteczkach, nie lubię tych silikonowych- mam wrażenie, że nie pokrywają dokładnie wszystkich włosków.
    Obecnie mam Maybelline mega plush i jestem baaardzo z niego zadowolona.
    Zapraszam Cię 28ego kwietnia na urodzinowe rozdanie na moim blogu, pozdrawiam i życzę miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo pomocna notka :) ja najbardziej lubię szczotki duże, sylikonowe, bo najmniej sklejają moje rzęsy
    martynatestuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo interesujący wpis, dużo ciekawostek się dowiedziałam. Teraz wiem, że będę poszukiwała tych mikro włókien dla najlepszego efektu. Jednak mam kilka swoich ulubionych tuszy. Maybelline mi służy. Pozdrowieńka :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niedawno odkrywał Maybelline - tą nowość. Jak dla mnie najlepszy tusz.

      Usuń
  4. oo nie wiedziałam o tym pudrze przed tuszem. jutro wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja zawsze biore w sklepie maskare pierwsza z brzegu heh aby byla tylko:)
    Zapraszam na mój nowy blog:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się ma piękne i niewymagające rzęsy to faktycznie byle jaka maskara jest w stanie zdziałać cuda

      Usuń
  6. Chyba najważniejsza dla mnie jest szczoteczka :) zazwyczaj sięgam po tę tradycyjne. Tak w ogóle... właśnie musze kupić tusz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. notka bardzo pomocna. szczoteczka rzeczywiście jest ważna, choć kiedyś myślałam,że nie ma znaczenia;p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też na początku myślałam, że obojętne jest jakim tuszem będę malowała rzęsy, ale z czasem jak zaczęłam używać różnych i zobaczyłam jakie efekty mogą być, to teraz zwracam uwagę na to co kupuję.

      Usuń
  8. ja najczęściej wybieram tusze z silikonowymi szczoteczkami:)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie duże znaczenie ma szczoteczka, ale również to czy mascara będzie się osypywać. Na razie znalazłam tani ideał od Lovely ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam ten tusz, ale wole ten z miss sporty, chyba bardziej mi odpowiada sam tusz, wydaje mi się być gęstszy :)

      Usuń
  10. ja polecam Telescopic z Loreala. jedyny wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mialam pare lat temu, był świetny, później zakupiłam i był całkiem inny niż poprzednio. Już nie robił takiego efektu wow. Teraz jakis czas temuz nowu kupilam i mial stara formułę. Z tym, że przy tym tuszu trzeba trochę odczekać po twarciu, wtedy jest najlepszy/

      Usuń
  11. ja lubię średniej wielkości szczotki , sylikonowe]
    bardzo wygdonie mi się nimi maluje

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja najbardziej lubię silikonowe szczoteczki - jak dla mnie są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam pojęcia, że w tuszach nadających efekt długich rzęs są jakieś mikro włoski :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli faktycznie jest od przedłużania to powinny się znajdować :)

      Usuń
  14. Bardzo miło mi się czytało.Fajnie piszesz nie moge się doczekać kolejnego postu ;) Obs za obs ??
    Staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    u mnie na blogu mini konkurs !! :)
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja zawsze mam problem jaki wybrać tusz. Nie mam swojego ulubionego

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Light Beige , Blogger