1 czerwca 2015

Isana - olejek do włosów

Witajcie kochani.

Dzisiaj szybka recenzja olejku do włosów z firmy Isana. Niestety ostatnimi czasy mam bardzo mało czasu na dodawanie postów, wiadomo dziecko w domu, trzeba sobie jakoś radzić. Tym bardziej, że pogoda robi się coraz ładniejsza i chcę jak najwięcej czasu z małą posiedzieć na powietrzu, a tym samym ponabijać sobie trochę kilometrów i spalić nadmiar kalorii.

OPIS
Olejek do włosów mocno zniszczonych i suchych. Zawiera olej arganowy. Nadaje włosom zdrowy połysk. Przetestowany przez fryzjerów.
Zawiera bogaty kompleks olejów pielęgnacyjnych w skład którego wchodzą oleje: arganowy i słonecznikowy. Olej szybko się wchłania i uszlachetnia włosy, jednak ich nie obciąża i nie pozostawia w nich tłustych resztek. Ultralekka, nie natłuszczająca i bardzo skuteczna formuła pielęgnuje włosy mocno zniszczone i suche. Efektem są zdrowe, silne i lśniące włosy.
Przed myciem włosów używać oleju do ich intensywnej pielęgnacji. Olej można też stosować na umyte mokre włosy dla nadania im szczególnego połysku i gładkości, a ponadto na suche włosy jako styling finish.
Oszczędnie nanosić olej na długie włosy i ich końcówki. Wskazówka: Produkt zawiera oleje naturalne. Ewentualna utrata klarownej konsystencji nie ma wpływu na jego jakość.
Chroni przed bezpośrednim działaniem promieni słonecznych. 

Skład: Cyclopentasiloxane, Cyclomethicone, Dimethiconol, Helianthus Annuus Hybrid Oil, Helianthus Annuus Seed Oil, pPrfum, Argania Spinosa Kernel Oil, lLmonene, Linalool, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Benzyl Salicylate, Benzyl Alcochol, Alpha- iIomethyl Ionone, Geraniol, Citral.

Cena: 15zł / 100ml




Przechodząc obok Rossmanna przypomniało mi się, że muszę zakupić nowy olejek do włosów, więc wskoczyłam do sklepu, ale okazało się, że mam same klepaki w portfelu i szukałam czegoś taniego i jeszcze przeze mnie nie sprawdzonego. I tak oto tym sposobem pojawił się na mojej półce olejek do włosów z ISANY. 

Olejek zapakowany jest w całkiem fajnym opakowaniu, ma świetną pompkę, przez co aplikacja na włosy jest bardzo szybka. Zapach nie jest jakoś wybitnie piękny, ale znośny. Muszę powiedzieć, że mi odpowiada. Konsystencja dość gęsta i zwarta. Lubię takie olejki. 

Ponadto cena jest do zaakceptowania, bo kosztuje w granicach 15 złotych, a dodatkowo posiada dobry składa. Producent oznajmia, że włosy mają lśnić po aplikacji i tak faktycznie jest. Włosy są mięciutkie w dotyku, ładnie się rozczesują. Aktualnie lubię nakładać na suche włosy, czego wcześniej nie robiłam. 

Używam dość często - po każdym umyciu głowy, więc mogę stwierdzić, że ten produkt jeszcze długo długo będzie na mojej półce, jest bardzo wydajny. 

Pięknie sobie radzi z buszem na głowie i ujarzmia włoski.

Reasumując, olejek jak dla mnie jest świetny. Super sobie radzi z moimi bardzo długimi włosami. Jest wydajny i mogę nawet powiedzieć, że pachnący. Jakiś czas po aplikacji włosy nadal pachną. Cena jest zaletą oraz jego dostępność. Oczywiście dodatkowym plusem jest jego ochrona przed słońcem jak i prostowaniem czy suszeniem suszarką. Produkt godny polecenia, dlatego też serdecznie polecam!!

9 komentarzy:

  1. ja nie używam olejków do włosów.. obawiam się że przyciemnią mi włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje oklapłe włosy nie przepadają za olejami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejnym produkt z mojej zakupowej listy :)
    Skuszę się na niego, kiedy tylko wykończę swoją arganową kurację z Mariona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja osobiscie lubie jeszcze bardziej ten z mariona :)

      Usuń
  4. Ja obecnie używam jeszcze z Mariona, ale jak się skończy chętnie sięgnę po ten egzemplarz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam go. Jednak lubię wszelakie olejki. Do włosów także :) W ogóle olejki to samo dobro dla naszego ciała i włosów :) Pozdrawiam :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kosmetyki z tej firmy jeszcze mnie nie zawiodły. Chętnie więc wypróbuję ten olejek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię olejki do włosów, ale jestem zwolenniczką wyłącznie Marionu. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię olejki do włosów ale stosuję je zwykle na drugi dzień po myciu tylko na końcówki. Włosy wyglądają wtedy świeżo i nie są takie suche na końcach :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Light Beige , Blogger