7 lipca 2015

Duet - Wake me up

Witajcie 


Czy Wy też zostałyście inspiratorkami Rimmel'a? 

Jakiś czas temu dostałam paczkę z dwoma prezentami. - Sama zgłosiłam chęć przetestowania tych dwóch produktów. Tym bardziej, że ten podkład chodził za mną od jakiegoś czasu.

Zapraszam do czytania:







Opis producenta:


Podkład Wake Me Up posiada lekką i płynną formułę, dzięki czemu łatwo się rozprowadza i pozostawia skórę naturalną. Wake Me Up zawiera perły, które przepięknie rozświetlają skórę. Zaawansowana technologicznie formuła, zawiera peptydy, które poprawiają elastyczność skóry, dzięki czemu może ona regenerować się dużo szybciej. W rezultacie cera wygląda na mniej zmęczoną, jest bardziej promienna, świeża, młodsza, a niewielkie zmarszczki zostają zredukowane. Podkład posiada również filtr SPF 15, który chroni piękno skóry przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych.

Tego podkładu nie mogłam się doczekać, ponieważ widziałam go w akcji u mojej mamy na buzi i efekt miała taki jaki ja bym chciała mieć. Niestety jej był w ciemniejszym odcieniu i czekałam na swoją paczkę. 

Mogę jedynie stwierdzić, że chyba a raczej na pewno znalazłam swój ideał. Wykończenie jest dla mnie oszałamiające. Idealna satyna, rozświetlenie, orzeźwienie. Mimo nieprzespanych nocy, moja buzia po aplikacji wygląda bardzo świeżo, ale i naturalnie. 

Łatwy w aplikacji, wydobywa się poprzez pompkę i posiada ładną szklaną buteleczkę.

 


Idealny kolor do mojej letniej cery. Skóra jest ujednolicona i pięknie gładka, zakrywa moje niedoskonałości i pięknie współpracuje z kamuflazem catrice. ! Ciesze sie, że mogłam go wcześniej przetestować. 

Jestem w trakcie przygotowań slubnych i przyjechałam na dwa miesiace do Polski, wiec przed wyjazdem bede musiala zakupic podklady. 

I kolejną nowością jest tusz:
 Maskara daje efekt „rozbudzonego oka” dzięki pogrubieniu, wydłużeniu i uniesieniu rzęs. Formuła z witaminami i ekstraktem z ogórka sprawia, że rzęsy są gładkie i odżywione. Precyzyjna szczoteczka dociera do każdej rzęsy osobno sprawiając, że są pogrubione, podniesione i rozdzielone bez grudek – dając efekt otwartego oka.
 Jej ekskluzywna formuła z witaminami i pachnącym wyciągiem z ogórka - delikatna dla nawet najbardziej wrażliwych oczu - pomaga rzęsom uzyskać miękkość i sprężystość oraz nadać im piękny, odżywiony, jedwabisty wygląd. Jednocześnie lekki, świeży, ogórkowy zapach formuły poprawia samopoczucie. Nie tylko wyglądasz lepiej, ale też czujesz się rześko.




 Zwykle używam sylikonowych szczoteczek i ciekawa byłam jak się spisze tusz na moich rzęsach.
Daje efekt zdrowych, odżywionych i rozczesanych rzęs. Pięknie rozczesuje i delikatnie pokrywa rzęsę tuszem. Jest to produkt dla tych, które lubią delikatnie podkreślone rzęsy. Przyjemnie się go używa w te upalne dni, jednak ja wole bardziej podkreślone rzęsy.

Ciesze się, że wpadły do mnie takie fajne rzeczy.
Pozdrawiam




3 komentarze:

  1. podkład na pewno chcę przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tusz mnie zaciekawił, czytałam o nim dużo dobrych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja cały czas szukam jeszcze tego idealnego podkładu. Co mi się jeden skończy to inny wybieram ... krycie ma faktycznie dobre ten 'Wake me up'?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Light Beige , Blogger