7 lipca 2015

Duet - Wake me up

Witajcie 


Czy Wy też zostałyście inspiratorkami Rimmel'a? 

Jakiś czas temu dostałam paczkę z dwoma prezentami. - Sama zgłosiłam chęć przetestowania tych dwóch produktów. Tym bardziej, że ten podkład chodził za mną od jakiegoś czasu.

Zapraszam do czytania:







Opis producenta:


Podkład Wake Me Up posiada lekką i płynną formułę, dzięki czemu łatwo się rozprowadza i pozostawia skórę naturalną. Wake Me Up zawiera perły, które przepięknie rozświetlają skórę. Zaawansowana technologicznie formuła, zawiera peptydy, które poprawiają elastyczność skóry, dzięki czemu może ona regenerować się dużo szybciej. W rezultacie cera wygląda na mniej zmęczoną, jest bardziej promienna, świeża, młodsza, a niewielkie zmarszczki zostają zredukowane. Podkład posiada również filtr SPF 15, który chroni piękno skóry przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych.

Tego podkładu nie mogłam się doczekać, ponieważ widziałam go w akcji u mojej mamy na buzi i efekt miała taki jaki ja bym chciała mieć. Niestety jej był w ciemniejszym odcieniu i czekałam na swoją paczkę. 

Mogę jedynie stwierdzić, że chyba a raczej na pewno znalazłam swój ideał. Wykończenie jest dla mnie oszałamiające. Idealna satyna, rozświetlenie, orzeźwienie. Mimo nieprzespanych nocy, moja buzia po aplikacji wygląda bardzo świeżo, ale i naturalnie. 

Łatwy w aplikacji, wydobywa się poprzez pompkę i posiada ładną szklaną buteleczkę.

 


Idealny kolor do mojej letniej cery. Skóra jest ujednolicona i pięknie gładka, zakrywa moje niedoskonałości i pięknie współpracuje z kamuflazem catrice. ! Ciesze sie, że mogłam go wcześniej przetestować. 

Jestem w trakcie przygotowań slubnych i przyjechałam na dwa miesiace do Polski, wiec przed wyjazdem bede musiala zakupic podklady. 

I kolejną nowością jest tusz:
 Maskara daje efekt „rozbudzonego oka” dzięki pogrubieniu, wydłużeniu i uniesieniu rzęs. Formuła z witaminami i ekstraktem z ogórka sprawia, że rzęsy są gładkie i odżywione. Precyzyjna szczoteczka dociera do każdej rzęsy osobno sprawiając, że są pogrubione, podniesione i rozdzielone bez grudek – dając efekt otwartego oka.
 Jej ekskluzywna formuła z witaminami i pachnącym wyciągiem z ogórka - delikatna dla nawet najbardziej wrażliwych oczu - pomaga rzęsom uzyskać miękkość i sprężystość oraz nadać im piękny, odżywiony, jedwabisty wygląd. Jednocześnie lekki, świeży, ogórkowy zapach formuły poprawia samopoczucie. Nie tylko wyglądasz lepiej, ale też czujesz się rześko.




 Zwykle używam sylikonowych szczoteczek i ciekawa byłam jak się spisze tusz na moich rzęsach.
Daje efekt zdrowych, odżywionych i rozczesanych rzęs. Pięknie rozczesuje i delikatnie pokrywa rzęsę tuszem. Jest to produkt dla tych, które lubią delikatnie podkreślone rzęsy. Przyjemnie się go używa w te upalne dni, jednak ja wole bardziej podkreślone rzęsy.

Ciesze się, że wpadły do mnie takie fajne rzeczy.
Pozdrawiam




4 komentarze:

  1. podkład na pewno chcę przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tusz mnie zaciekawił, czytałam o nim dużo dobrych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja cały czas szukam jeszcze tego idealnego podkładu. Co mi się jeden skończy to inny wybieram ... krycie ma faktycznie dobre ten 'Wake me up'?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wstyd się przyznać, ale nie znam kosmetyków marki Rimmel, bo zwykle używam swoich sprawdzonych ulubieńców. Nazwa "Wake me up" bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Light Beige , Blogger