20 marca 2015

Pantene - Serum Scalające Rozdwojone Końcówki. Hit czy Bubel?

Witajcie


Też u Was nastały 'ciężkie' dni ? Jakiś dołek zawitał u mnie, ale to przejściowe - taką mam nadzieję. Czym dzisiaj będziemy się zajmować ? Dziś na tapecie serum do włosów z firmy PANTENE




Serum odbudowujące do zniszczonych końcówek w formie olejku. Jego zadaniem jest regeneracja rozdwojonych końcówek. 

Skład: Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, Alcohol Denat, Parfum, Panthenol, Panthenyl Ethyl Ether, Hexyl Cinnamal, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Salicylate, Amyl Cinnamal, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Citronellol, Alpha-Isomethyl Ionone.


Kuracja jest przeznaczona do włosów normalnych. 

Serum ma bardzo mocno wyczuwalny zapach alkoholu, co jest jego ogromną wadą. Nuta zapachowa można porównać do szamponu. Kiedy zdejmujemy nakrętkę wręcz nie czujemy alkoholu, dopiero po aplikacji na dłoń. 
Produkt jest bardzo wydajny, posiadam go ponad pół roku, przy każdorazowym aplikowaniu na włosy po umyciu i nadal jest. Nie skleja włosów, mam bardzo długie i pomaga w ich rozczesaniu, ale nie daje takiego ładnego wyglądu jak przypadku Mariona -> (recenzja również na blogu). Nie zauważyłam w nim scalenia końcówek, moje końcówki jak były rozdwojone, tak są nadal?
Reasumując, za tą cenę możemy dostać dużo lepszy produkt. 

Jakie są wasze ulubione olejki do włosów?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Light Beige , Blogger