25 marca 2015

~Porównanie wkładek laktacyjnych ~

Cześć wszystkim dzisiaj post dość ciekawy, a mianowicie mowa tutaj wkładkach laktacyjnych. Ważny element 'ubioru' dla mam karmiących. Przedstawię Wam kilka firm, z którymi w ostatnich 3 miesiącach miałam styczność i opiszę Wam pokrótce moje wrażenia. A więc zaczynamy:

Pierwsze jakie miałam, to były wkładki z firmy LOVI 


Wkładki dobrze wykonywały swoje zadanie, tak naprawdę sama nie wiedziałam co mogę od nich oczekiwać, bo były to moje pierwsze przygody. Najważniejsze dla mnie było, aby to moje mleko nie przeciekało i żebym nie obudziła się z wielką mleczną plamą na koszuli.
Wkładki są bardzo chłonne i nie odklejały się od biustonosza. Są duże co mi osobiście bardzo było ' na rękę '. Zaletą jest także to, że każda wkładka była osobno zapakowana.









WKŁADKI BELLA
Następnymi wkładkami są totalne buble, dlaczego? Wkładki nie posiadają powłoczki, i bardzo często ta wata przyklejała mi się po prostu do sutków, więc musiałam każdorazowo przemywać piersi, by mała nie 'najadła się'. Nie są absolutnie chłonne, klej się odkleja i wkładki latają po całym staniku.













Teraz jestem w posiadaniu tych wkładek z BABY DREAM. Firma ma dużo dobrych produktów dla maluszków i skusiłam się, myśląc że linia 'fur mama' nie ma żadnych bubli, niestety myliłam się,  Jeśli chodzi o wielkość są dosyć spore. Zwijają się przy bokach i rolują. Po nocy są całkowicie zmechacone. Brak jakiegokolwiek wyprofilowania. Jedynym plusem tych wkładek jest to, że klej jest po dwóch stronach przez co się nie odklejają. Nie polecam.









NO I TERAZ PRZEDSTAWIAM WAM MÓJ NR 1




Zakup tych wkładek był dla mnie strzał w 10. Są najlepsze na rynku jak dla mnie. Skusiłam się, bo akurat były na przecenie w rossmanie, niestety w niemieckim rossmanie nie było ich w sprzedaży przez co bardzo ubolewam i muszę męczyć się z babydream. Wkładki są świetnie wyprofilowane, nie są zbyt duże, dodatkowo mega chłonne. Klej świetnie trzyma, więc się nie przemieszczają. Serdecznie polecam !!!!!!

1 komentarz:

  1. Wiedziałaś, że wkładki laktacyjne z https://www.lansinoh.pl/ należy usunąć w momencie, kiedy są mokre, następuje pora karmienia dziecka czy też odciągania pokarmu?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Light Beige , Blogger